امیررضا عطری- معلم دینی | Amirreza Etri- Religious Teacher

پژوهشگر دینی (علوم قرآن و حدیث)| Religious Researcher (Quran & Hadith Knowledges)

امیررضا عطری- معلم دینی | Amirreza Etri- Religious Teacher

پژوهشگر دینی (علوم قرآن و حدیث)| Religious Researcher (Quran & Hadith Knowledges)

امیررضا عطری- معلم دینی | Amirreza Etri- Religious Teacher

امیررضا عطری ام.
فعال و معلم دینی.
من هم مانند شما آدمیزادم،
ولی ((دین)) مانند ریاضی و هنر، یک ((سامانه ی اندیشه)) است، که از ((بروزِ نیت های شکوفاگرِ درونِ وجدان انسان، برگرفته از انسان های صالح)) ساخته شده و ربطی به سلیقه ها و اشتباهاتمان ندارد، همان گونه که سلیقه و اشتباه ریاضیدان و هنرمند را به پای درستی هایش در ریاضی و هنر نمی گذارید!

هیچ ادعا و علاقه ای به مقدس نمایی و غیر طبیعی بودن ندارم. فقط حوزه ی مطالعاتی مورد علاقه ام ((دین)) و شغل آموزشی ام با آن پیوند دارد. مقدس و دیندار، کسی است که وجودش به درد تمام زندگی ات بخورد. من هم یک آدم معمولی ام. دوست دارم زندگی ام همگام با عرف زندگی آدم های نرمال در کل دنیا باشد. خشک اندیش بودن بودن ضد اسلام است. پس لازم نیست که واقعی نباشیم ...

این تارنوشت شخصی، می تواند راهی برای پیوند افزونتر میان شما و من باشد.
با آرزوی بهترین ها ...

دنبال کنندگان ۱ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
آخرین نظرات

مترجم سایت

دیکشنری

برای خرید:$$$

! بدون تعارف، اگر خواهان سَرِپاتر ماندنِ فعالیت های موجود در وبلاگ و گسترش آن هستید، طبیعتا باید پرداخت داشته باشید به شماره کارت

4011 7891 1012 5892 بانک سپه ایران به نام ((امیررضا عطری)) و فرستادن رسید به

ID TELEGRAM: amirrezaetri ، و ارتباطات و خدمات افزون تر !

 

آماده ی کار تکی و با افتخار آماده ی همکاری گروهی هستم:

پایه ی دانش بنابر گفت­گو بوده و هست و سرشتش برای درآمدزایی نیست، ولی می توان از آن درآمدزایی نیز کرد. از آن جایی که در این راه ابدی شاگردی کردن روشمند در جهان دانش و استوار کردن یادگیری هایم، نمی توانم برای خدمت به خودم، دیگران و جهان علم، منتظر دستور و صلاحدید مسئولان و دستگاه های مربوط، دسترفت وقت و تباهی منبع های مالی باشم، برآن شدم که به اندازه ی دیدآمده، توانایی های علمی ام را به پیشخوان هم­نوعانم گذاشته و با پایش چارچوب مشخص، به خدمت رسانی به مردم و اهل دانش بپردازم و به آن دامن بزنم. این کار را به علت نداشتن همکار و همدرد پای­ کار، تنها آغاز کردم، اما خوشحال می شوم اگر بنده و شایستگانی بزرگوار، همدیگر را یاری کنیم، که کار هایی بزرگ­تر نشان بدهیم. تخصص و ویژه دانی بنده در علوم انسانی به ویژه علوم دینی-اسلامی است، ولی اکنون نهاد ها و دستگاه ها به ویژه در کشورم، عموماً خواست، انگیزه و توانایی ساخت کار و آینده ی درآمدی معین برای این رشته ها و این دسته مطالعات آکادمیک و آزاداندیشانه را ندارند، پشتیبانی نمی کنند و برخی نیز با آن فقط دکان راه انداخته اند، با این وجود، من از علاقه و ویژه ­دانی ام دست نمی کشم، آستین کوشش بالا می زنم و به افزون شدن سازمان­بخشی و قدرت کاری این حوزه ی مطالعاتی، کمک می کنم.

 

چارچوب:

انگیزه ی من از راه ­اندازی این پیشکاری، درست کردن مغازه نیست، به هر قیمتی هر کاری را انجام نمی دهم و برای خودم مرامنامه دارم. هنگامی به ارائه ی خدمت می پردازم که:

1.  با احترام ولی، از دید شخصی، پردازش آن کار، ارزشمند باشد و به بهره ­مندی بینجامد.

2. کار به نام کس یا نهادی که گنجایش و شایستگی انجام امر را ندارد، تمام نشود.

3. در صورت محصول بودن کار، نامم در بخشی که به من ربط داشته، نمایه شود، اما اگر به صلاحدید شخصی، این امکان را نخواستم، نباید پیوست شود.

 

راه های ارتباطی:

برای یاری­ رسانی ام به درخواست کننده ی گرامی، به این شکل در خدمت ام:

حضوری: شهر کرمانشاه، هنگام حضور موقتم در شهر قم و چنانچه بودنم را بهره ­بخش بدانم، شهرهای دیگر.

مجازی: هر نوع ارتباط اینترنتی

زمان و ساعت: روز های توافقی و ساعت های توافقی میان 8:00 تا 18:00

تلنگر: شما درخواست کننده ی ارجمند، تنها می توانید از راه ((ارسال نظر خصوصی)) در قسمت ((نظرات)) همین مطلب، درخواست خود را بنویسید. حتماً رایانامه ی واقعی خود را، بگنجانید. در صورت پذیرش خواسته ی شما، حداکثر تا 4 روز، از راه نامه نگاری ایمیلی، به شما پاسخ داده خواهد شد.

نکته: خواهشمندم جز برای درخواست های طرح شده در این آگهی، در ((نظرات)) این­جا، چیز دیگری ننویسید. اگر خواسته یا موضوع دیگری دارید، از دیگر راه های ارتباطی ام، پذیرای شما هستم، که از این قرار اند: تارنوشت شخصی، ایمیل و اینستاگرام. داده هایشان را می توانید در ((تماس با من)) ببینید.

 

حقوق و مزد:

نهاد دانش و به طریق اولی دانشِ دین، برای درآمدزایی نیست و قطعاً بهره­ گیری از دین برای دریافت پول، حرام است و بنده هم به عنوان یک مسلمان، قصد پول درآوردن از دینم را ندارم، ولی مسلماً قصد این را دارم که از قابلیت های حرفه ای ام مانند تألیف، پژوهش، مشاوره و تدریس و صرف نیرو و وقت برای انجام امور، برای گذران زندگی حق و درآمدی هم دریافت کنم. پس در برابر مفاهیم دینی، مزدی مدنظر نیست، بلکه در برابر قابلیت های حرفه ای، مزد آن هم با درک متقابل مدنظر است. موضوعیت دین در این قابلیت های حرفه ای، منعی برای درآمد داشتن از ارائه ی اصل این قابلیت ها نیست. پیشینه ی دریافت بورسیه و شهریه در دانشگاه­ ها و شهریه در حوزه های علمیه، گواه بر این ادعا است.

برای هر سفارشی، دستمزد بر اساس توانش مالی طرف و نهاد مقابل و پیشنهاد محترمانه شان است.

پس از سازش، شماره کارت بانکی برای پرداخت الکترونیکی پس از بازه یا بازه های معلوم، به سفارشگر اعلام می شود. هنگام تراکنش، حتماً در بخش ((توضیحات)) درگاه پرداختی تان، کوتاه ((بابت)) واریز را بنویسید. پرداخت نقدی، فقط در موارد استثنایی پذیرفته می گردد.

 

محور:

آسه و محورم در انجام کار های علمی، علوم انسانی به ویژه علوم دینی-اسلامی و امور حرفه ای علمی کلی است. جهت آگاهی از ظرفیت هایم برای کار و همکاری، می توانید رزومه (پیشینه)ام در برگه ی ((درباره ی من)) را ببینید.

ریزکار های موردنظر، بر پایه ی پیشینه ام، به این گونه است:

الف) علوم انسانی به ویژه علوم دینی-اسلامی:

1. مشاوره ی یادگیری

2. مشاوره ی تحصیلی

3. مشاوره ی دینی

4. مشاوره ی علمی و راه­یابی دانشی

5. آموزش: پایگاه خدمات فکری بی مرز اندیش

5-1. علوم قرآن و حدیث

5-2. الهیات و معارف اسلامی عمومی

5-3. زبان و ادبیات عربی

 

(تعلیم اللغة العربیة و آدابها- امیر رضا عطری الکرمانشاهی) کرمانشاه، اوایل اردیبهشت 1401خ.

دریافت

5-3-1: های تاکی: برگه ی تدریسی

5-4. زبان و ادبیات پارسی عمومی

5-5. علوم انسانی و فلسفه اش:

5-5-1: استادبانک: برگه ی تدریسی

6. سخنرانی

7. نگارش

8. پژوهش

9. راهنمایی

10. داوری اثر ها

11. نظارت و نمایندگی در روند

12. برنامه ریزی و هماهنگی برنامه

13. مدیریت برنامه

14. همانندجویی

15. پیشینه ی پژوهش

16. عضویت در نشست و همایش

17. نقد و بررسی

ب) امور حرفه ای علمی کلی:

1. آشنایی اینترنتی

2. ویراستاری

3. ترجمه

4. کمک به برگزاری نشست و همایش

5. تبلیغات در تارنوشت ها و شبکه های اجتماعی

 

سپاس.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
همه ی حقوق مادی و معنوی این تارنوشت، به امیررضا عطری تعلق دارد و هر گونه بهره برداری از این مطالب، تنها با ذکر منبع یا در موارد قانونی با اجازه مالک فکر، بی مانع است، در غیر این صورت، پیگرد قانونی می شود. 1396